Happy 2019!

0 Comments

Het is niet altijd happy in Port Au Prince. Reizen wordt sterk afgeraden door de criminaliteit en de rellen die nu aanwezig zijn op het prachtige eiland. Los van de negatieve promotie willen wij onze supporters een update geven over de jongens en natuurlijk wensen wij jullie een héél gelukkig nieuwjaar!

De jongens wensen jullie een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar.
Dankzij een klein groepje bevoorrechte Nederlanders kunnen zij naar school.

En hebben ze een veilige plek om thuis te komen. Hier zijn ze zich enorm bewust van en daarom danken ze jou ook graag voor je bijdrage!

New years party

Er is vanwege de politieke onrust een moeilijkere tijd aangebroken voor de jongens. Er moeten ook wat matrassen vernieuwd worden en kleine aanpassingen gemaakt worden aan het huis. Maar de jongens blijven zelf vrolijk en positief. Ze zorgen voor elkaar en zijn dankbaar voor wat we hen geven. Met de kerst  hebben ze gezamenlijk een klein feestje georganiseerd.(Mede mogelijk gemaakt door Sjef van Geffen, dus een kleine shout-out naar hem!) Voor het nieuwe jaar was er een speciaal etentje met muziek.

Categories: